بنگاه مشاورین املاک

در این وبلاگ گروهی از بهترین مشاورین املاک اصفهان و تهران را به شما معرفی میکنیم

بنگاه مشاورین املاک

در این وبلاگ گروهی از بهترین مشاورین املاک اصفهان و تهران را به شما معرفی میکنیم

7 نکته طلایی برای داشتن پوست صاف


1. به ناحیه چشم خود توجه کنید

برخلاف تصور رایج، برای استفاده از کرم دور چشم نیازی به داشتن پوستی بالغ ندارید. کرم‌های دور چشم برای رفع بسیاری از نگرانی‌های مراقبت از پوست، مانند پف، چین و چروک، و حلقه‌های تیره و غیره عالی هستند.

2. از محصولات ضد پیری استفاده کنید

وقتی صحبت از پوست بالغ شد، هرگز برای شروع استفاده از محصولات ضد پیری زود نیست و اگر می خواهید پوست خود را زیبا نگه دارید، هوشمندانه است که روتین مراقبت از پوست خود را کمی اصلاح کنید.

3. دستیابی به سرم صورت

اگر متوجه شدید که پوست شما می تواند کمی بیشتر از رطوبت استفاده کند، به راحتی به سراغ یک سرم صورت بروید. یک سرم صورت می تواند پوست شما را با رطوبت فوری و همچنین سفت، حجیم و حتی رنگ پوست شما تامین کند.

4. رژیم غذایی را در ذهن داشته باشید

در حالی که یک روال مراقبت از پوست جامد پایه ای برای داشتن پوستی زیبا است، رژیم غذایی شما نیز نقش مهمی دارد. طبق گفته آکادمی پوست آمریکا AAD، یک رژیم غذایی سالم می تواند به داشتن پوستی زیبا و درخشان کمک کند.

5. آرایش را در شب پاک کنید

آرایش شما می تواند با خاک و روغن روی سطح پوست شما مخلوط شود، که می تواند منجر به مسدود شدن منافذ شود که باعث ایجاد جوش خواهد شد. مطمئن شوید که قبل از ضربه زدن به یونجه، تمام آرایش خود را از روی پوست خود پاک کنید تا پوست شما بدون لک باشد.

6. همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید

محافظت در برابر آفتاب یک الزام مطلق است! گذراندن مدت زمان طولانی در آفتاب بدون محافظت مناسب می تواند به پوست شما آسیب برساند و منجر به علائم قابل مشاهده پیری در جاده شود. به همین دلیل است که استفاده از SPF، چه یک کرم ضد آفتاب با طیف گسترده یا یک مرطوب کننده با SPF مانند لوسیون روز برای درخشان و زیبا نگه داشتن پوست شما بسیار مهم است.

7. روبالشی خود را جدا کنید

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که ممکن است پوست شما هنوز هم جوش‌ها را تجربه کند، روبالشی شماست. روبالشی شما می تواند تجمعی از خاک، روغن و باکتری را در خود جای دهد که می تواند منجر به آکنه شود. به جای تعویض روبالشی هر بار که لباس‌ها را می‌شویید، AAD توصیه می‌کند هفته‌ای دو بار آن‌ها را عوض کنید.